ما در کتاب کبیر مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویسهای خدمات به مشتریان کتاب کبیر بر طرف نشد، میتوانید از طریق روشهای زیر با کارشناسان کتاب کبیر تماس بگیرید.
توجه : اگر کتابی تخصصی مورد نیازتان بوده که در بین لیست کتب موجود نمیباشد با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت تهیه شود
- آدرس: میدان امام حسین، خیابان خواجه نصیر طوسی، پلاک 79
- تلفن: 09190294824
ساعات کاری: 9-20 - ایمیل پشتیبانی:ketabekabir@gmail.com
سوالات پرتکرار
نحوه سفارش کالا در کتاب کبیر چگونه است؟
سفارش کالا در کتاب کبیر، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام میپذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه میتوانید به صفحه ” رویه سفارش کالا در کتاب کبیر” مراجعه کنید.
آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟
خیر، کتاب کبیربا رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی کتاب کبیر و یا سایر دفاتر خدماتی مرتبط وجود ندارد.
پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟
برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود میتوانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان میشود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است میتوانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.